top of page

חובה לקרוא לפני שאתם מחליטים על הדפסת אלבום תמונות? 3 סיבות שיחליפו לכם את החשיבה על אלבום תמונות

הגיע הזמן לעשות קצת רענון בכל מה שקשור ל: פיתוח תמונות , אלבום תמונות הדפסה על פולארויד וכל מה שקשור בזה.


אלבום תמונות של לולו פולארויד שונה בנוף, פרקטי, עיצובי


אז בואו נתחיל, כל אחת ואחד מאיתנו רוצה שהרגעים החשובים בחיים ישארו לנצח, היום זה לא כ"כ פשוט מעומס יתר של תמונות והקושי שלנו לבחור מביניהם את התמונות הטובות ביותר ואז לבחור ב- פיתוח תמונות שיהיו גם איכותיות וגם שלא יקבלו עם הזמן, יותר מזה יש גם כל כך הרבה אפשרויות ל- הדפסת תמונות.


אלבום תמונות הטוב והמוכר


עושים סדר מהי האפשרות הטובה ביותר?

אז אנחנו נעשה קצת סדר באפשרויות שיש ונאמר לכם מהי האפשרות הטובה ביותר ל פיתוח תמונות ובחירת אלבום תמונות מקורי ופרקטי שלא יעלה אבק, כי וואנס הדפסת אותן (הכוונה לתמונה להדפסה) צריך להחליט מה לעשות איתן.


נכון להיום יש המון אפשרויות ל פיתוח תמונות:

ישנם אתרים כמו: Wow, לולו פולארויד, אלבומי ועוד רבים וטובים, אפשר לפתח אלבום תמונות, להדפיס תמונות פולארויד על תמונות של Instax, אפשר לבחור בהדפסת תמונות על בלוקים של עץ (קצת פאסה ובומבסטי לדעתנו אבל זה עניין של טעם).


במה לבחור ולמה?!

פיתוח או הדפסת תמונות רגילות, הדפסת אלבום תמונות או בפיתוח תמונות פולארויד?


אילו אפשרויות יש לכם היום:



הדפסת אלבום תמונות -

אפשרות ממש נחמדה, תלוי באיכות ההדפסה, לעיתים לא יוצא איכותי ולא נכנסות מספיק תמונות יחסית לגודל של ה אלבום תמונות אבל שוב זה תלוי בספק השירות, יותר איכותי עולה יותר, תלוי מה אתם בחירה שלכם, אנחנו אוהבים איכותי אבל במחיר סביר, כי זה פעולה שחוזרת על עצמה ועדיין לא עשינו אקזיט בסטארט אפ.

אלבום תמונות


פיתוח תמונות רגיל על נייר -

מגוון סוגי ניירות בצבעים איכותיים יותר ופחות, רוב התמונות שאנחנו הדפסנו במחיר סביר ממגוון ספקיות על מנת להבין את השוק, יצאו בהדפסה כמעט איכותית, בין התמונות היו תמונות שהן פחות או יותר סבירות, היי היה בהתחלה קשיח ואז הוא החל להתבלות בקצוות (יש לנו ילדים You know....).


דפי פיתוח מיידי השם הנפוץ בשוק הוא דפי פולארויד Instax. תמונות שמפותחות כל דפי כרומו מבריקים שמצד אחד התמונה מצד שני הן שחורות ועם התחושה של התמונות של פעם, טוב זה רטרו אז זה נאמן למקור, המדפסות שמדפיסות אותן הן טכנולוגיה מה 5 שנים אחרונות אז הן מאוד איכותית, קטנות מגיעות ב 3 גדלים: קטן בינוני רחב, בערך בגודל כף היד, והדבר החשוב ביותר הוא שהן סופר איכותיות ומחזיקות מעמד גם בילדים האקטיבים ביותר 😀

Polapolaroid album box כל התמונות של חייכם בקופסה מעוצבת


אלבום תמונות זה אחד הקלאסיקות שאנחנו מכירים עוד מהסבים והסבתות שלנו אז הנה הרעיון החדש שמתחיל לצבור תאוצה בישראל:

קופסת עץ מעוצבת בוהו שיק שמתאימה לעיצוב הבית ובתוכה כל התמונות מהחיים שלנו מסודרים בבאלקים לפי הזמן ונושאים כמו חתונה, ירח דבש, לידה, טיולים, ימי הולדת ועוד.. בכל פעם שבחרתם ב- פיתוח תמונות או הדפסת אלבום תמונות תוכלו למלא את הקופסה הזאת שהיא בעצם אלבום תמונות, הרעיון מנצח מכמה סיבות עיקריות:

  1. עיצובית

  2. פרקטית

  3. תחושתית וחוויתית




קופסת אלבום תמונות הסיבה העיצובית

חד משמעית תמונות זה משהו שלא צריך להיות בארון, זה צריך להיות במיקום מרכזי כדי שיהיה כיף לפתוח עם חברים ומשפחה ופשוט לדפדף בתמונות, תניחו אותו בסלון על השולחן לידו עציץ של פאמפס ויש לכם פינה עיצובית שהיא וואוו וגם יש הפתעה בפנים, תמונות של כל החיים שלכם בקופסה.


קופסת אלבום תמונות הסיבה הפרקטית:

אלבום תמונות תמיד יהיה בארון או בשידה מתחת לטלוויזיה. תדאגו שאת התמונות שפיתחתם תשימו במקום שניתן לשלוף אותו בקלות מתי שרוצים.


בתוך הקופסה יש את כל החיים שלכם מסודרים בבאלקים בקופסת עץ מעוצבת ונוחה שתשמור על התמונות, כל פעם שתרצו, תעזרו באתרי פיתוח תמונות כמו לולו פולארויד ותכניסו עוד פרק בחיים לקופסה.


קופסת אלבום תמונות הסיבה התחושתית


פיתוח תמונות ככלל ובפרט הדפסת תמונות פולארויד הן נורא שונות בתחושה, הפולארויד בתחושה שלו שונה מתמונה רגילה שהיום מקבלי שיוצר מנייר איכותי יותר או פחות צבעיו הן לרוב מט אבל עדיין מרגיש כמו נייר רך או קצת יותר נוקשה.

פולארויד לעומת זאת מבריק בתחושה שלו הוא מרגיש יותר כמו תמונה מפעם שמקפלים אותו והוא יוצר קשת, יש לו טונוס, הוא לא דוהה גם אם תשימו אותו על המקרר.


אז לסיכום

פרסנו בפניכן וביפניכם את כלל האפשרויות שקשורות ב פיתוח תמונות, הדפסת תמונות, פיתוח או הדפסת אלבום תמונות כדי שתוכלו לעשות את ההחלטה הנכונה ביותר עבורכם.



אנחנו מזמינים אתכם לנסות את ה פיתוח תמונות של לולו פולאוריד פעם אחת ולרכוש את הקופסה המהממת שהיא תהיה האלבום החדש שכך החיים שלכן ימצאו בה בעיצוב מושקע.

באמת חשוב לנו שהזכרונות של.חייכם עם האנשים היקרים לכם מכל יהיו איכותיות, מעוצבות ושישמרו לנצח.



לולו פולארויד גאה לומר לכם: שלנו יש את התמונה להדפסה האיכותית, החזקה והעמידה ביותר!

 לולו פולארויד מחבקת ומחזקת את כל עם ישראל ומבטיחה להיות פה תמיד ולשמוח איתכם, אנחנו יחד ננצח ונשאר מאוחדים!

bottom of page